czwartek, 6 października 2016

Pola Chwały cz. 2

Ciąg dalszy relacji:

Drugi dzień to potyczka z Adamem, którego na dywizji spotykam chyba prawie na każdym turnieju.
Adam wybrał szybki atak i..... (nie pamiętam) 
Zagraliśmy walkę o zagajniku (kluczowa Pozycja). Ja wystawiłem się tak, że Dragonia miała symulować, że będę próbował zająć zagajnik. Mój plan to wycofać się i ostrzelać jednostki. Spowodować testy wyszkolenia z powodu spalenia szarż. Plan się udał w 90%, źle pomierzyłem i musiałem jedna szarżę przyjąć. Pancerni kontra RAJTARZY pancerni, liczyłem się z stratami, ale nie na takim poziomie. Adam zadał mi 8 testów, 5 oblalem w tym 3 zera. Straciłem dowódcę i ucieklem, powodując dodatkowo stratę wszystkich podstawek. Jeden atak, a straciłem 7 podstawek!!!! Dodatkowo Sporck testuje, w przypadku oblania by mi uciekł. Najważniejsze: husaria na lewym skrzydle zdezorganizowana. Druga tura to moje szarże i kontrszarże. Zdezorganizowana husaria, remisuje ze mną!!!!! Na prawym skrzydle umiejętnie blokuje i wystawiam dragonów na cel. Rajtarzy zajmują pozycję obronne. Domyślam się że Adam wybrał dominację tego rogu. Strzelanie poniżej poziomu, chociaż centrum jakoś sobie radzi. 3 tura i odmiana w kościach, nagle ja rzucam 1,2,3 a Adam 7,8 itd. Szarża jego petyhorców na rajtarow pancernych to majstersztyk: w ogniu obronnym niszcze 4 podstawki!!!! (strzela Artyleria i rajtarzy). Dopadam husarię i ona znika,  są sukcesy, ale centrum jest zagrożone. Prawe skrzydło tracę rajtarow, ale piechota będzie bronić pozycję, Dragoni dobrze strzelają. Zaczynamy testy motywacji,  Adam zdaje, ale jest już z nim kiepsko. Kolejna tura to walki lewego skrzydła, powoduje ucieczki reszty sił litewskich. Centrum i prawe skrzydło nie zagrożone. Testy motywacji i Adam oblewa wszystkie za wyjątkiem dragonów, którzy mają mało straconych podstawek - tylko jedną. Kolejna tura to szarże na zagajnik, aby jak najszybciej znaleźć się u celu. Reszta sił strzela do dragonów, którzy tracą 2 podstawki i to wystarcza, siły zniesione.
Co do gry Adama, nie mogę znaleźć jego błędów, szczęście w kościach uśmiechnęło się do mnie w kolejnych turach, tam gdzie było potrzebne. 
Wynik historyczne zwycięstwo :)

Zdjęcia:














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Otwarte "miszczostwa" Krakowa vol3 (11-12 maja 2024r.) dzień pierwszy

 A więc stało się, wersja 2.0 mojej ulubionej gry nabrała rozpędu i rozpoczęła życie gry turniejowej.  Już nie pdf, a podręczniki wydawnictw...