poniedziałek, 15 grudnia 2014

Podjazd konny

W oczekiwaniu na Potop, rozmyślam nad rozpiską dla Moskwy. Jako, że nie lubię małych podjazdów, zastanawia mnie jak się sprawi podjazd oparty na samych "konikach". Brak mi odwagi, że nie uwzględnić rajtarów, chociaż już figurek w postaci dzieci mam wystarczająco ;)
Na zdjęciu sama sotnia podjazdowa i dzieci bojarskie. Ich liczba powala, za 11 PS mamy 36 zwartości, gdy wódz jest słaby, ale znaczny.  Przy dużym szczęściu to to mamy mniej sotnii, ale zwartość jest na poziomie 34.
Dokładna rozpiska to:
8 podst. dzieci z rohatynami
7 podst.dzieci
6 podst. dzieci 
7 lub 4 podstawki sotni podjazdowej
6 podst. rajtarii.

Straty do 25% to aż 8 (9) podstawek zabitych. Mankamentem jest szyk zwarty, który powoduje, że przy każdym ostrzale, mamy szanse na rany :( Taka przypadłość moskiewskiej armii. 
Przy tak dużej ilości podstawek zwiad już jest słabiutki, errata zabrała dużo :( (16 lub 19 punktów zwiadu). 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bitwa pod Konotopem

Nie sądziłem, że od mojego ostatniego wpisu minie ponad rok czasu. Plany były ogromne, ale  jak zawsze życie je weryfikuje.   W sobotę 13 ma...