niedziela, 7 grudnia 2014

Powrót


No wreszcie zrobione moje stanowisko pracy, po przeprowadzce dopiero dzisiaj zasiadłem na 5 minut do farbek.

W oczekiwaniu na Potop, dalej zwiększyłem swoją Moskiewską Armię o pułk kozacki. W dodatku będzie możliwość w dywizji posiadania dwóch pułków sojuszniczych.
Najlepsza piechota w OiM wsparta sołdatami, którzy dostaną lepszego kopa w nowej formacji pikiniersko-muszkieterskiej spowodują, że Moskwa, gdy będzie się bronić, będzie bardzo mocna.

Zastanawiam się jeszcze nad siłą tego pułku, ale wydaję mi się, że największą jego mocą będą rejestrowi oraz tabor (poruszające się przeszkody oraz siła śmigownic) będą niezłym wsparciem dla piechoty oraz artylerii.

No to wracam do malowania kolejnych dzieci bojarskich :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bitwa pod Konotopem

Nie sądziłem, że od mojego ostatniego wpisu minie ponad rok czasu. Plany były ogromne, ale  jak zawsze życie je weryfikuje.   W sobotę 13 ma...