czwartek, 15 października 2015

Turniej Wojownicy Przyszłości II - Kielce 10.10.2015

W znanym miejscu dla Kielczan, w Klubie Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych w Kielcach, odbył się turniej na poziomie podjazdu.
Rywalizację rozpoczęło 8 zawodników, ja byłem graczem i sędzią jednocześnie. Pracy dużo nie było, dzięki temu zawody przebiegły w miłej atmosferze. Dzięki żołnierzom wszystko przebiegło pomyślnie. Nieoceniona pomoc Ali i innych osób, pomogła upilnować mojego syna  i od Pawła, którzy przeżyli wspaniałe chwile. A my mogliśmy się oddać to co tygrysy lubią najbardziej, czyli graniu.
Ja grałem jedną rozpiską, czatą Gosiewskiego. Dwie gry grałem z początkującymi graczami, dodatkowo kości były po mojej stronie, więc po dwóch grach zajmowałem pierwsze miejsce. Trzecia to już gra z Lubelakiem, którą na własne życzenie przegrałem. Plan był prosty, zbadać 3 punkty, zadać straty i zakończyć grę remisem, który mnie zadowalał. Oczywiście Paweł nie dał się i spuścił mi lanie.
Miejsce wspaniałe, z niesamowitą bazą terenową, żołnierze doskonale nas przyjęli, ach chce się grać więcej.

Dzięki uprzejmości mojej żonki, nikt nie był głodny, [dzięki Lucuś].











Szkoda, że było nas tak mało bo nagrody były cudowne, warto było powalczyć. Następny turniej też się zapowiada z niesamowitymi nagrodami :)

Wyniki[duże punkty (małe punkty)]:
1. Lubelak 14 (19)
2. ZK1944 12 (15)

3. Adr. 12 (11)
4. Jakub J. 11 (20)
5. Tomek_Hożej 8 (7)
6. Pestek 8 (4)
7. Piotrek405 5 (3)
8. Paciu23 5 (0)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bitwa pod Konotopem

Nie sądziłem, że od mojego ostatniego wpisu minie ponad rok czasu. Plany były ogromne, ale  jak zawsze życie je weryfikuje.   W sobotę 13 ma...